כשראה"מ השתולל על דוכן הכנסת: בנט בנאום אופוזיציה, "אתם החמוצים"

אבי רבינא No Comments on כשראה"מ השתולל על דוכן הכנסת: בנט בנאום אופוזיציה, "אתם החמוצים"

ראב"מ בנט התייצב לדיון במליאה על מחדל נתב"ג, בעקבות 40 חתימות של חכי"ם, בנאום התגובה החל בנט להשתולל ולתקוף את כל האופוזיציה

נפתלי בנט צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בדיון 40 חתימות חברי הכנסת על מחדל נתב"ג, השתתף ראה"מ כפי שמתחייב בתקנון הכנסת. ראש הממשלה עלה להשיב לחברי האופוזיציה, אך עם פתיחת נאומו נעדר ממנו כל סממן של ממלכתיות והחל להשתולל ולתקוף את חברי האופוזיציה, לרגע היה נראה כי האופוזיציה היא בכלל השלטון בישראל.

ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר במליאה: "אני יושב פה והקשבתי בקשב רב לנאומים המעמיקים והמחכימים של ח"כ גלנט, של ח"כ סמוטריץ, של ח"כ גלית דיסטל, והתמונה הולכת ומתבהרת -ח"כ נתניהו, ח"כ דיסטל וסמוטריץ, הפכתם לחמוצים החדשים".

בנט הוסיף ותקף, "את מה שאתם הזנחתם – אנחנו מתקנים, ואתם החמוצים החדשים. ח"כ יריב לוין, ח"כ מאי גולן, ח'כ ניר ברקת, נכנסתם כ"כ מהר לתפקיד החמוצים שגם כשאתם רואים דברים נפלאים קורים אתם לא יכולים לפרגן".

לטענת בנט, "ח"כ נתניהו פחד, שבוע אחרי שבוע, לקיים מצעד דגלים, והוא דחה ודחה ופחד ואז קיימנו. קיוויתי לראות מחירות כפיים. כלום. רק קיטרתם.
כי אתם החמוצים החדשים".

עוד הוסיף, "אחרי שנה וחצי שח"כ ביבי נתניהו וח"כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי, השר ניצן הורוביץ, השר בני גנץ ואני – סגרנו את זה. קיוויתי לראות מחיאות כפיים, ורק חמיצות".

 



0 תגובות